Dünya Tatlısı Üç Meleğim

19 Şubat 2010 Cuma

Dünyaya Teşrif (Tuana)


Ben annemin karnında  üç karanlık içinde, bir yaratılıştan sonra bir başka yaratılışa dönüşerek nihayet dünyaya teşrif ettim. Karanlık evrelerde geçirdiğim yerlere hiç benzemeyen bu dünyayı görünce hayretler içinde kaldım. Şaşkınlığımı bağışlayın ama, ben daha her şeyle yeni yeni tanışıyorum, elbette gördüklerim karşısında hayrete düşeceğim. Allah izin verirse, ben de zamanla sizler gibi olacağım. Şimdilik bu kadar, öğrendiklerimi zaman zaman sizlerle paylaşacağım. En güzele emanet olun ve sağlıcakla kalın, görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. Tuana Tuna ve Uyku tulumu güzellerine hak uzun ve sağlıklı ömür nasip etsin, inşaallah hayırlı evlatlar olsunlar ailelerine ve topluma.Hepsi çok şekerler, emanetlerinizi en güzel şekilde taşıyacağınız inancımla sevgiler.

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara

İzleyiciler

Etiketler

Ziyaretçi Trafiği


IP

Domates-Biber-Patlıcan